سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اخبار گذشته زرند - زرند از نگاهی دیگر

 

[ و به عبد اللّه پسر عباس در باره نظرى که داده بود و امام موافق آن نبود فرمود : ] تو راست که به من نظر دهى و اگر نپذیرفتم از من اطاعت کنى . [نهج البلاغه]

 
 

مدیریت| ایمیل من

| خانه

پایین

?همشهری

پنج شنبه 86/12/2  ساعت 3:48 عصر

اخبار جدید شهرمان زرند

همشهریان عزیز می توانید نظرات و اخبار جدید خود را درمورد شهرستان زرند به آدرس Email:zarand.coo.ir@gmail.com بفرستید.

1387/08/23
بزغاله یک پا در شهرستان زرند به دنیا آمد

معاون فنی شبکه دامپزشکی شهرستان زرند از تولد بزغاله ای یک پا و دو دست در این شهرستان خبر داد."عباس کارگر" روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود:این بزغاله که به همراه دو بزغاله دیگر به دنیا آمده اند، در سلامتی کامل هستند.
به گفته وی، این دومین زایمان این بز است و در زایمان نخست خود نیز دو بزغاله به دنیا آورده است.
کارگر بیان کرد: این بزغاله به دلیل نقص عضو قادر به تغذیه از شیر مادر خود نیست و به وسیله پستانک تغذیه می شود.
وی علت این موضوع را بروز اختلال ژنتیکی در جنین دانست
19/08/1387

باند قاچاقچی حرفه ای در شهرستان زرند متلاشی شد

دادستان شهرستان زرند از انهدام یک باند قاچاقچی حرفه ای دراین شهرستان خبر داد."مهدی بخش" روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: از این باند مقدار 600 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد.وی اظهار داشت:در این راستا یک دستگاه کامیون به همراه سه دستگاه خودرو از متهمان کشف شد.وی اعلام کرد: در این رابطه سه قاچاقچی حرفه ای و با سابقه دستگیر که پس از تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی شهرستان شدند.

14/8/1387
دو کاراته‌کا شهرستان زرند به عضویت تیم ملی کاراته انتخاب شدند

به گزارش روز سه‌شنبه اداره‌کل تربیت بدنی کرمان، محمد اثنی‌عشری در وزن منفی 70کیلوگرم و ایمان توحیدی در وزن آزاد برای عضویت در تیم ملی اعزامی به مسابقات جهانی سبک کیوکوشین در باکو انتخاب شدند.بر اساس این گزارش، ایمان توحیدی با کسب 14 دوره قهرمانی کشور امسال در مسابقات جهانی ابوظبی به مقام قهرمانی دست یافته بود. محمد اثنی‌عشری دیگر کاراته‌کا زرندی برای نخستین بار است که به عضویت تیم ملی درآمده است.
7/8/1387
افتتاح رسمی کارخانه کک سازی و پالایش قطران شهرستان زرند
مدیریت وبلاگ «زرند از نگاهی دیگر» افتتاح این طرح بزرگ ملی را در روز دوشنبه 6/8/87 به تمام همشهری های عزیز تبریک عرض می نماید.
امیدواریم که این کارخانه به جز آلودگی هایی که برای شهرمان دارد منافعی هم به زرندیها برساند. بیکاری هنوز در زرند بیداد می کند، انشالله در این کارخانه ابتدا جوانان زرندی سرکار رفته سپس از دیگر نقاط کشور نیرو گرفته شود.
نکته قابل توجه در اخبار سایت های خبری این است که وزیر محترم صنایع و دیگر مسئولان دولتی افتتاح این طرح را از کارهای دولت نهم می دانند، قضاوت را بر عهده شما مخاطبان قرار می دهیم، نظر خود را در این رابطه در قسمت نظرات بفرمائید.
بازتاب افتتاح این کارخانه در سایت های خبری:

ایرنا
"اکبر محرابیان "وزیر صنایع و معادن کشور 
روز دوشنبه در آیین بهره‌برداری از کارخانه کک‌سازی زرند کرمان گفت:   این طرح با صرف 1100 میلیارد ریال اعتبار و با استفاده از منابع غنی منطقه، زمینه اشتغال 800 نفر را در تیم منطقه فراهم می‌آورد. وی به‌تهیه طرح مطالعات توسعه این واحد نیز اشاره کرد و افزود:طرح توسعه بایستی در کنار طرح موجود به سرعت به مرحله اجرا گذاشته شود. به گفته وی، برای اجرای این طرح 24 ماه زمان کافی است.

محرابیان اظهار داشت: با اجرای طرح توسعه کارخانه کک‌سازی زرند تا سال، ظرفیت تولید آن به 800 هزار تن کک و چهار هزار تن میعانات خواهد رسید.

"اردشیر سعدمحمدی" مدیرعامل تهیه و تولید مواد معدنی کشور روز دوشنبه در آیین بهره‌برداری از کارخانه کک‌سازی شهرستان زرند کرمان گفت: طی سال جاری هشت هزار و 500 میلیارد ریال اعتبار جهت اجرای هشت طرح تولیدی هزینه شده است.
سعدمحمدی بیان کرد: هم‌اکنون میزان جهانی مصرف گاز طبیعی 24 درصد، نفت 40 درصد، سوخت هسته‌ای 7 درصد و زغال سنگ 26 درصد می‌باشد. به گفته وی، این آمار بیانگر لزوم دقت بیشتر برای فعالیت و سرمایه‌گذاری در بخش زغال سنگ است.
وی ادامه داد: کارخانه کک‌سازی زرند با صرف 1100 میلیارد ریال اعتبار، زمینه اشتغال 800 نفر را در منطقه فراهم خواهد کرد.
وی اظهار داشت: در حال حاضر 500 نفر از کارکنان واحد تولیدی کک‌سازی زرند استخدام هستند.
وی خاطر نشان کرد: تمامی سیستم‌های این کارخانه توسط کارشناسان ومتخصصان کشورمان راه‌اندازی شده است.
براساس این گزارش، از مهمترین مزیت‌های این واحد تولیدی نزدیکی این واحد به کارخانه زغال‌شویی و همجوار بودن با معادن زغالسنگ کرمان می‌باشد.
کارخانه 400 هزار تنی کک سازی زرند کرمان روز دو شنبه باحضور دکتر پرویز داودی معاون اول رییس جمهور و علی اکیر محرابیان وزیر صنایع افتتاح شد.-8070-9111-کارخانه 400 هزار تنی کک سازی زرند کرمان روز دو شنبه باحضور دکتر پرویز داودی معاون اول رییس جمهور و علی اکیر محرابیان وزیر صنایع افتتاح شد.-8070-9111-عکس کارخانه 400 هزار تنی کک سازی زرند کرمان روز دو شنبه باحضور دکتر پرویز داودی معاون اول رییس جمهور و علی اکیر محرابیان وزیر صنایع افتتاح شد.-8070-9111-کارخانه 400 هزار تنی کک سازی زرند کرمان روز دو شنبه باحضور دکتر پرویز داودی معاون اول رییس جمهور و علی اکیر محرابیان وزیر صنایع افتتاح شد.-8070-9111- کارخانه 400 هزار تنی کک سازی زرند کرمان روز دو شنبه باحضور دکتر پرویز داودی معاون اول رییس جمهور و علی اکیر محرابیان وزیر صنایع افتتاح شد.-8070-9111- کارخانه 400 هزار تنی کک سازی زرند کرمان روز دو شنبه باحضور دکتر پرویز داودی معاون اول رییس جمهور و علی اکیر محرابیان وزیر صنایع افتتاح شد.-8070-9111- کارخانه 400 هزار تنی کک سازی زرند کرمان روز دو شنبه باحضور دکتر پرویز داودی معاون اول رییس جمهور و علی اکیر محرابیان وزیر صنایع افتتاح شد.-8070-9111- کارخانه 400 هزار تنی کک سازی زرند کرمان روز دو شنبه باحضور دکتر پرویز داودی معاون اول رییس جمهور و علی اکیر محرابیان وزیر صنایع افتتاح شد.-8070-9111- 
خبرگزاری ایسکانیوز
کارخانه کک سازی زرند با هدف تولید سالانه 400 هزار تن کک متالوژی صبح امروز ‌با حضور دکتر پرویز داوودی معاون اول رئیس جمهوری، مهندس علی اکبر محرابیان وزریر صنایع و معادن و جمعی از مسوولان و نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی به بهره برداری رسید.
به گزارش روز دوشنبه باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران "ایسکانیوز" این کارخانه علاوه بر تامین بخشی از نیاز کارخانجات فولادسازی و صنایع جانبی آن،‌ ایران را از واردات کک بی نیاز می کند.برای راه اندازی این طرح که زمینه اشتغال 500 نفر را به طور مستقیم و یک هزار نفر را به طور غیر مستقیم به وجود می آورد، اعتبار ارزی 31 میلیون دلار و اعتبار ریالی 771 میلیارد هزینه شد.این طرح توسط شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران به عنوان کارفرما با هدف تولید 400 هزار تن کک متالوژی و 19 هزار تن محصولات حاصل از پالایش قطران به اجرا گذاشته شده است.کک متالوژی تولیدی در کوره های بلند با ارتفاع کم و صنایع فروآلیاژ و کارخانه های قند مصرف می شود.
در مراسم بهره برداری از این طرح ملی، دکتر دادودی معاون اول رئیس جمهوری، با تقدیر از متخصصان داخلی کشورمان در راه اندازی طرح های بزرگ ملی، با اهداء لوح یادبود از زحمات آنان تقدیر کرد.
پایگاه اطلاع رسانی دولت
کارخانه 400 هزار تنی کک سازی شهرستان زرند روز دوشنبه با حضور پرویز داودی معاون اول رییس جمهوری، وزیر صنایع و معادن و جمعی از مسوولان و نمایندگان استان کرمان به بهره برداری رسید. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت و به نقل از ایرنا، این کارخانه نخستین کارخانه کک سازی پس از پیروزی انقلاب اسلامی است و علاوه بر تامین بخشی از نیاز کارخانجات فولاد سازی و صنایع جانبی آن،‌ ایران را از واردات کک بی نیاز می کند.ظرفیت تولیدکارخانه کک سازی زرند، 400 هزار تن کک در سال است که با سرمایه ای بالغ بر هزار میلیارد ریال احداث شده است. با بهره برداری از این کارخانه برای 500 نفر به صورت مستقیم و یک هزار نفر به صورت غیر مستقیم شغل ایجاد خواهد شد.
29/7/1387
استاندار کرمان بر استقرار صنایع مادر در زرند تاکید کرد
استاندار کرمان روز دوشنبه در نشست شورای اداری زرند بر تلاش مسوولان جهت استقرار صنایع مادر در این شهرستان تاکید کرد. حبیب‌الله دهمرده گفت: زرند در بخشهای مختلف از جمله کشاورزی، صنعت و معدن، حوزه‌های علمیه، دانشگاهها و حمل و نقل جاده‌ای و ریلی جایگاه مناسبی دارد. وی ادامه داد: مدیران استان باید به صورت فعال و منسجم و با هدف آبادانی و رفع مشکلات مردم این منطقه بیش از گذشته تلاش کنند.


26/7/1387
بازدید معاون وزیر صنایع از کارخانه کک و قطران زرند
معاون وزیر صنایع و معادن گفت: حجم تولید سنگ‌آهن در کشور طی امسال به 25 میلیون تن خواهد رسید.
احمدعلی هراتی‌نیک در بازدید از کارخانه کک و قطران زرند افزود: هم‌اکنون در بخش تولید زغال‌سنگ و سنگ‌آهن، بیش از مصرف داخلی تولید داریم. وی گفت: با تولید یک میلیون و 200هزار تن تولید زغال سنگ تا پایان امسال به رکورد بی‌سابقه‌ای در کشور دست خواهیم یافت. او در ادامه با اشاره به در اختیار داشتن دو معدن دولتی در این زمینه افزود: تمامی معادن در این چارچوب در اختیار بخش خصوصی قرار دارند. وی در خصوص طرح توسعه کک و قطران زرند هم گفت: تولید کک این واحد به صنایع ذوب‌آهن اصفهان، فولاد میبد و زاگرس ارسال می‌شود. او افزود: عملیات اجرایی کارخانه فولاد زرند نیز با 500 میلیون دلار با حصارکشی، ساخت ساختمان اداری و کارگاهی در حال انجام است. معاون وزیر صنایع و معادن همچنین طرح کک‌سازی و قطران زرند، معدن زغال سنگ همکار و طرح گندله‌سازی گل‌گهر سیرجان را از مهمترین طرحهای صنعتی در حال اجرا دانست و بر تصریح در روند اجرای آنها تاکید کرد.

6/7/1387
اولین ستادملی جوانان حامی خاتمی در شهرستانها در زرند اعلام موجودیت کرد

اولین ستادملی جوانان حامی خاتمی در شهرستانها با امضای88 جوان اهل شهرستان زرند در استان کرمان اعلام موجودیت کرد.به گزارش پایگاه خبری یاری، در پی استقبال روز افزون جوانان ایرانی از ایده تشکیل ستاد ملی جوانان حامی خاتمی به امضای88 جوان فعال در عرصه های سیاسی، اجتماعی ئ فرهنگی و تشکیل خودجوش این ستاد در مراکز مختلف استانها 88جوان زرندی اولین ستاد شهرستانی این حرکت را راه اندازی کردند.متن نامه آنها بدین شرح است:
« بسمه تعالی »
اوآمد و سفیر عشق وآزادی شد .اوآمد و ترنم نیک اندیشی طراوتی تازه یافت . اوآمد و خرداد با معنایی عمیق تر به جانمان پیوند خورد .اوآمد و میلیون ها قطره به زینت امید ، شبنم شدند و میل به یکی شدن و همراه شدن با او دریایی خردادی ساخت. اوآمد و خالق دوم خرداد شد .اوآمدو آتش قهر و غضب را با نسیم تبسمش آرام ومعطر ساخت . اوآمد فرزند ملت شد. فرزند ایران .
صداقت و محبتش چون دریایی کبیر مرزها را در نوردید و بر سینه جهانیان آرام گرفت . فرزند ایران منادی صلح و گفتگو شد. هنوز تبسم ملیح سیمایش ، هنوز منطق منطبق با صداقتش، هنوز سُرورِ سرود دریایی اش زمزمه دلواپسیهای ماست. هنوز عطش دیدارش در قاب انتظار قلبهایمان جاری است .خاتمی عزیز : ای فرزند ایران زمین ، فرزند دیار آرش وکوروش ، سعدی و حافظ ، فردوسی و سنایی ، فرزند خلف سرزمین عطار و خیام ، میوه مکتب امام راحل ( ره ) بشنو بشنو که  اینک ایران تو را صدا می زند : سینه کویر با تب داغ ماسه هایش، بلندای دماوند با شکوه آسمانی اش، خلیج فارس با مظلومیت تازه اش، دریای خزر با هویت به تاراج رفته اش، همه وهمه ایران را با نام تو فریاد می زنند . خاتمی ای ستاره آسمان کویر . ببین دستهای ملتمس باران را . بیبن صدای لرزان تاریخ را. ببین چشمهای مشتاق آزادگی را. پس تردید مکن ای فرزند ایران زمین . تو به خود تعلق نداری تو هدیه پروردگار برای ایرانی .برخیز ابرهای تردید را کنار بزن تا آفتاب مهر  بر چشمهای ما بتابد .
به امام بیاندیش که چگونه در روزگارسردی و سیاهی، خالق زیبایی و سپیدی شد. به مردمی بیاندیش  که در زیر بار سنگینِ تنگدستی چشم براه حضور سبز تو آخرین نگاهها را به فردا دوخته اند.تردید جایز نیست ، بیا و یکبار دیگر از خود بگذر و عزت و افتخار را به ایران و ایرانی ارزانی دار. به گرمی خروش آتش فشانها ، به همهمه حماسی آبشارها و به لطافت شمیم گلها دوستت داریم .ما 88نفر از جوانان تشنه عدالت وآزادی به نمایندگی از همه جوانان شهرستان زرند می خواهیم با تو برخیزیم و ایران را بسازیم . با تو پیوند خوریم و طرحی نو در اندازیم .برخیز. برخیز و عزم جزم به کار صواب کن . 
محمد مهدی شفیعی.امید پوررشیدی.محسن محسنی.محمدرضا نادری.مهدی نخعی.عبدالرضا مصطفوی.مجتبی سنجری.مجتبی نادری.احمد رشیدی.مسعود لشکری.حسین شهر آشوب.غلامحسین حسینی مراد.مجید ایزدی.مهدی رشیدی.سید مهدی تهامی پور.یاسر محسنی.ایران قلی زاده.محسن پوررشیدی.عبدالرضا رحمانی.حسن بلوچی.مهدی بلوچی.حجت محمد تقی زاده.محمد علی علویان.جعفر غلامعلی زاده.مهدی محمد تقی زاده.ابراهیم لشگری.جواد مهدوی.مهدی طاهری.علی اکبر مهرابی.حسن منصوری.مرتضی خیرخواه.رسول عرب پور.رضا عرب پور.سید رضا یزدانی فرد.مهران بلوچی.معین محمد تقی زاده.مصطفی عرب ندوی.محسن عرب ندوی.مسعود رحیم آبادی.سید عبدالرضا رشیدی.وحید جمالی زاده.علیرضا فرح بخش.محمد مهدی جعفری.روح الله شهر آشوب.ام البنین مهدی زاده.مهدیه ایزدی.فاطمه همتی.محبوبه بلوچی.زینب پور سلطانی.ایران ضیا الدینی.سمیه مهرابی.شیرین درگاهی.زهرا سلیمی.ایران حسنخانی.مریم جعفری.سمیه برهانی نژاد.مریم حبیب پور.زینب سیف الدینی.زهره علیرضایی.جمیله مداحی نژاد.حکیمه رجبعلی پور.رحیمه سلطانی.مهدیه سلطانی.مرضیه مهرابی.عصمت شهیدی.فاطمه ملکی.مریم متصدی زاده.سکینه حسن زاده.طاهره چراغی.بتول شهرآشوب.نجمه متصدی زاده.احسان حسن زاده.محمد حسن سهرابی.عباس ایزدی یزدان آبادی.اکبرزارعی.امین رحمتی.فریبرز یزدانی.فریبا سلطانی زرندی.ایمان سلطانی زرندی..مسعود ثمره.معین رحیم آبادی.نوید جمالیزاده.علیرضا ابراهیمی.محمدرضا ابراهیمی.علیرضا مهدی زاده.نجمه حسن خانی فرد.

23/6/1387
طرح گاز رسانی به شش روستا در زرند افتتاح شد

طرح گازرسانی به شش روستای شهرستان زرند از توابع استان کرمان روز شنبه با حضور مسوولان محلی افتتاح شد.
رییس شرکت گاز زرند در حاشیه این آیین به خبرنگار ایرنا گفت: این طرح با صرف 10 میلیارد ریال اعتبار در قالب 48 کیلومتر شبکه توزیع و احداث یک ایستگاه تقلیل فشار با ظرفیت 10 هزار متر مربع اجرا شده است.
محمدرضا سلیمانی افزود: عملیات اجرایی این طرح از یک سال پیش آغاز شده است.
وی ادامه داد: با بهره برداری از این طرح، حدود هزار خانوار روستاهای احمدآباد، عزیز آباد، ده شیخ، فیروز آباد، ابراهیم آباد و تقی آباد از نعمت گاز بهره مند شدند.
23/6/1387
ساخت بزرگترین گنجینه مردم شناسی استان کرمان در زرند آغاز شد
عملیات اجرایی ساخت بزرگترین و مجهزترین گنجینه مردم شناسی استان کرمان روز شنبه در زرند آغاز شد.
معاون فرهنگی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان در این آیین گفت: مطالعات و سازه این گنجینه با 10 میلیارد ریال اعتبار از سال 1384 آغاز شده است.
"علی بنی اسدی" افزود: هزینه ساخت این گنجینه 10 میلیارد ریال برآورد شده است.
وی ادامه داد: در صورت تامین به موقع اعتبار، این طرح طی دو سال آینده به بهره برداری می رسد.
به گزارش خبرنگار ایرنا، زمین این گنجینه توسط شهرداری و شورای شهر زرند تامین و در اختیار سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان قرار گرفته است.

16/6/1387
پرونده های زمین خواری در شهرستان زرند خارج از نوبت رسیدگی می شوند
دادستان شهرستان زرند از توابع استان کرمان از رسیدگی خارج نوبت به پرونده های مرتبط با زمین خواری در این شهرستان خبر داد.
"مهدی بخشی" روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: طی روزهای اخیر با همکاری یگان حفاظت اداره منابع طبیعی این شهرستان 45 هکتار اراضی ملی تصرف شده از سوی افراد حقیقی بازپس گرفته و تحویل اداره منابع طبیعی شهرستان زرند شده است.
وی ادامه داد: طی ماههای اخیر نیز 115 هکتار از اراضی ملی که احکام آن از سوی مراجع قضایی صادر شده بود پس از رفع تصرف و خلع ید زمین خواران، به اداره منابع طبیعی این شهرستان داده شد.
دادستان شهرستان زرند گفت : این اقدامات در جهت حفظ اراضی ملی صورت می پذیرد.
بخشی در پایات اعلام کرد: برای قطع دست عاملان زمین خواری در این شهرستان مراجع قضایی به صورت قاطع با این گونه عوامل برخورد می کنند.

 22/5/1387
نخستین واحد تولید کک و پالایش قطران کشور در زرند آغاز به کار کرد
کرمان - نخستین واحد تولید کک و پالایش قطران کشور پس از انقلاب اسلامی روز سه شنبه با حضور معاون وزیر صنایع و معادن در شهرستان زرند آغاز به کار کرد. 
معاون وزیر صنایع و معاون در آیین آغاز به کار این واحد تولیدی گفت: واحد تولید کک و پالایش قطران زرند از امروز و با راه اندازی اولین سلول به صورت آزمایشی آغاز به کار می کند.
"احمدعلی هراتی نیک" افزود: با ورود زغال در داخل هر سلول و تبدیل آن به کک، روزانه 90 تن کک از شش سلول موجود در این واحد تولید خواهد شد.
وی ظرفیت نهایی این واحد را 60 سلول عنوان کرد و گفت: کک متالوژی این واحد با کیفیفت بالا و مرغوب ترین نوع کک در کشور محسوب می شود و تا دو ماه آینده به تولید انبوه و نهایی خواهد رسید.
رییس عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و منابع معدنی کشور با اشاره به احداث کارخانه فولاد زرند، گفت: عملیات اجرایی این طرح توسط پیمانکار آغاز شده و در حال مناقصه و انتخاب پیمانکار هستیم.
وی بیان کرد: این واحد تولیدی با ظرفیت تولید یک میلیون تن فولاد و با روش کوره بلند، به دلیل وجود معدن سنگ آهن جلال آباد و واحد تولید کک زرند، در این منطقه احداث خواهد شد.
معاون وزیر صنایع و معادن ادامه داد:تا پایان سال جاری تولید فولاد کشور به 5/10 میلیون تن خواهد رسید.
در ادامه، مجری طرح واحد تولیدی کک و پالایش قطران زرند گفت: این طرح با سرمایه گذاری یک هزار میلیارد ریالی و با ظرفیت 400 هزار تن در سال به بهره برداری رسیده است.
مهندس "احمدرضا خالصی فر" افزود: واحد تولیدی کک زرند در زمینی به مساحت 100 هکتار به اجرا درآمده و زمینه اشتغال 800 نفر در این منطقه را فراهم ساخته است.
20/5/1387
یک مسوول خواستار راه اندازی کارخانه کود شیمیایی شهرستان زرند شد
رییس اداره تعاون روستایی زرند خواستار راه اندازی تنها کارخانه کود شیمیایی "ماکرو" این شهرستان شد.
"علی زارعی" روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: عملیات احداث واحد تولیدی کود شیمیایی ماکرو زرند با صرف چهار میلیارد ریال از سال 83 آغاز و در سال 85 به بهره برداری رسید.
به گفته وی،با راه اندازی این واحد تولیدی که در زمینی به مساحت یک هکتار و با1500 متر زیربنا صورت گرفت، زمینه اشتغال 15 نفر در منطقه فراهم شد.
زارعی بیان کرد: واحد کود شیمیایی زرند با ظرفیت تولید 200 تن کود، تنها به مدت یک ماه فعال بود و به علت عدم تحویل سهمیه لازم از سوی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی، تعطیل شد.
وی اظهار داشت : بر این اساس، شرکت خدمات حمایتی کشور که وابسته به وزارت جهاد کشاورزی می باشد موظف به تامین مواد"سوپر فسفات ساده"،"اوره" و "کلرو پتاست" به این واحدها جهت تولید کود شیمیایی بوده که این مهم برای واحد تولیدی زرند تنها یک بار اتفاق افتاد.
به گفته زارعی، در حال حاضر از 400 واحد تولیدی کود شیمیایی ماکرو در کشور، پنج واحد آن در استان کرمان وجود دارد.
وی در پایان از مسوولان خواست با توجه به هزینه های انجام شده برای این واحد، جهت اشتغال به کار کارگران بیکار شده زمینه فعالیت این واحد را فراهم سازند.

اخبار روزهای گذشته...
نظر شما( )

لیست کل یادداشت های این وبلاگ

اخبار جدید شهرمان زرند
نظر شما همشهریان
'زرند' دیاری آرمیده در دل کویر با آثار تاریخی بی نظیر و چشم نواز
عکس هایی زیبا از طبیعت شهرستان زرند
زندگی نامه حجه الاسلام مجید انصاری از زبان خودش
زرند از نگاه سایت Wikipedia
نقشه شهر
موقعیت جغرافیایی زرند
تاریخچه زرند
[عناوین آرشیوشده]

بالا

  [ خانه| مدیریت| ایمیل من| پارسی بلاگ| شناسنامه ]

بازدید

89169

بازدید امروز

3

بازدید دیروز

18

حضور و غیاب
یــــاهـو


 RSS 


 درباره خودم


 لوگوی وبلاگ

اخبار گذشته زرند - زرند از نگاهی دیگر

 پیوندهای روزانه


 اوقات شرعی

 فهرست موضوعی یادداشت ها

 آرشیو

زمستان 1386
پاییز 1386
اخبار گذشته زرند

 لینک دوستان

فرمانداری زرند
شهرداری زرند
آب و هوای زرند
دانشکده پرستاری زرند
دانشگاه آزاد اسلامی زرند
کارخانه کک سازی و پالایش قطران
زرنت
شقایق کویر
آموزشکده فنی و حرفه ای خاتم الانبیاء زرند
وبلاگ علمی-فنی زرند
بچه های کرمان
تفریح و دانلود و آموزش
دختر ایران زمین
طنز زرند

لوگوی دوستان


جستجو

 :جستجو

با سرعتی بی‏نظیر و باورنکردنی
متن یادداشت‏ها و پیام‏ها را بکاوید!

اشتراک